Vieringen

– Geloofsgemeenschap H. Johannes’ Onthoofding; zaterdagavond om 19.00 uur
– Martinushuis; vrijdagavond om 18.00 uur
– De vieringen in de kerk zijn ook te volgen via de Livestream: https://www.youtube.com/@nulandparochie

Financiën:
De jaarrekeningen van de individuele geloofsgemeenschappen zijn samengevoegd naar een jaarrekening van de Parochie De Goede Herder. Deze is besproken en goedgekeurd in de vergadering van 8 april 2023. U kunt deze jaarrekening terugvinden op de website van de parochie; https://parochiedgh.nl/over-ons/financien/

WEEKENDEN VAN ZATERDAG 27 APRIL 2024 T/M ZATERDAG 01 JUNI 2024

VRIJDAG 26 APRIL 2024

ZATERDAG 27 APRIL 2024
5e Z. van Pasen
19.00 uur Eucharistieviering met medewerking van het Kerkkoor. Lektor: Yvonne van Ieperen.
MISINTENTIES:
Annie Roersch-Tijhuis, Jan Roersch en zoon Carles, Overleden ouders van Venrooij-Heesakkers, Rudi Litjens (p/verj), Mien Kusters-Maas (mdg), Pieta van der Doelen-van Bakel, Grad van der Doelen en Anja en Frank (mdg), Toon van den Berg (mdg), Nelly van der Biezen-van Pinxteren (1e jrg), Johan Roovers (mdg), Timmy Barten-Thewissen, Dré Sr., Dré Jr. en Jeroen Barten.

20.00 uur Koffiedrinken in de parochiezaal. Iedereen is hierbij van harte welkom.

VRIJDAG 03 MEI 2024

ZATERDAG 04 MEI 2024
DODENHERDENKING
19.00 uur Viering met medewerking van het Gemengd koor.

ZONDAG 05 MEI 2024
6e Z. van Pasen.
11.00 uur Eucharistieviering met medewerking van het Kerkkoor. Lektor: Gerard van Lokven.
MISINTENTIES:
Miet Swanenberg-Langens, Wim Swanenberg, Johannes Langens, Lambertha Langens-Kilsdonk en Grad Langens, Max van de Meulenreek (p/verj), Jos van Uden (mdg), Marie Korsten-van Rossum (mdg).

DONDERDAG 09 MEI 2024
HEMELVAART
11.00 uur Eucharistieviering met medewerking van het Kerkkoor. Lektor: Riet Zwanenberg.

VRIJDAG 10 MEI 2024

ZATERDAG 11 MEI 2024
PINKSTERNOVEEN
19.00 uur Eucharistieviering met medewerking van het KVO/ZLTO-koor. Lektor: Hans van der Biezen.
MISINTENTIES:
Riekie Richters (moederdag/mdg) en Gerrit Richters, Marinus van Aggelen en Johanna van Doorn, Wim van der Leest (p/verj), Han Zwanenberg, Gisela van Heertum-van den Bosch (p/moederdag), Marie van Bergen-van Zeeland (mdg), Tonny van Bennekom-de Groot (mdg), Anny van der Linden-Schakenraad (mdg).

VRIJDAG 17 MEI 2024

ZATERDAG 18 MEI 2024
PINKSTEREN
19.00 uur Eucharistieviering met medewerking van het Kerkkoor. Lektor: Suzanne Coulen.
MISINTENTIES:
Nelly van der Veeken-van de Camp (mdg), Jet van Nistelrooij-van Gaal (mdg), Paul Schoones (p), Henk van den Broek (p/jrg), fam. van den Broek en fam. Gloudemans, Wim van Erp en Knil van Erp-vd Broek (p).

ZONDAG 19 MEI 2024
PINKSTEREN
11.00 uur Eucharistieviering met medewerking van het Kerkkoor. Lektor: Ans vd Bosch.

MAANDAG 20 MEI 2024
GÉÉN VIERING IN DE KERK!

VRIJDAG 24 MEI

ZATERDAG 25 MEI 2024
ALLERHEILIGSTE DRIEËNHEID
19.00 uur Eucharistieviering met medewerking van het Kerkkoor. Lektor: Ineke Westerlaken.
MISINTENTIES:
Toon Smits (p/verj), Riet Roos-van Hoek en John en Renske, Toon van Heeswijk (mdg), Mien Kusters-Maas (mdg), Pieta van der Doelen-van Bakel (mdg), Grad van der Doelen en Anja en Frank, Toon van den Berg (mdg), Timmy Barten-Thewissen, Dré Sr., Dré Jr. en Jeroen Barten, Ties Heijmans en Pietje van Hoek, Christien Vorstenbosch (jrg).

VRIJDAG 31 MEI

ZATERDAG 01 JUNI 2024
SACRAMENTSDAG
19.00 uur Eucharistieviering met medewerking van het Kerkkoor. Lektor: Lenie van Zutphen.

MISINTENTIES:

Jos van Uden (mdg), Marie Korsten-van Rossum (mdg).