Vieringen

Weekendviering (wisselend om de week)
Op zondagmorgen om 10:00 uur in de parochiekerk Sint-Lambertus.
Deze viering wordt uitgezonden via livestream.

Opgave misintenties
Een misintentie kunt u aanmelden d.m.v. een briefje met de volgende gegevens:

Ondergetekende zou graag willen dat er een Heilige Mis wordt gelezen voor de volgende intentie: ………………………………………………………………….
Op de volgende datum/data: ……………………………………….
In de kerk van Sint-Lambertus te Vorstenbosch.
Deze intentie is opgegeven door:
Naam: ……………………………. Telefoon: ………………………………

De envelop, met een misintentie en de bijdrage, kunt u inleveren op het adres
Streepkant 4 te Vorstenbosch.
Ook is het mogelijk om de misintentie digitaal te sturen naar parochievorstenbosch@hotmail.com

Betaling wordt via de mail afgesproken.

De bijdrage per misintentie is 10 euro.
De misintenties die opgegeven zijn vóór maandag 19.00 uur, worden in de komende week gepubliceerd in de Parochieberichten.

Communie thuis
Op verzoek wordt de heilige communie door een pastoor thuisgebracht. (indien mogelijk)

Jubileumvieringen
Zowel personen als verenigingen, die een jubileum willen onderstrepen met een eucharistieviering, dienen tijdig voor de geplande datum contact op te nemen met het parochiebestuur. In overleg kan een geschikte datum of dag gekozen worden.

Werkgroep Kerkversiering Vorstenbosch
De werkgroep verzorgt 2-wekelijks de bloemversiering in de kerk.
Bij huwelijk of jubilea, zijn de leden – op verzoek – beschikbaar om versiering aan te brengen

Lectoren
De lectoren hebben in de viering bij toerbeurt een vaste plaats als assistenten van de pastoor. Zij spreken de eerste lezing en de voorbeden uit.
Als lectoren reiken zij de communie mee uit wanneer er één acoliet dient.

Acolieten
Zij assisteren de pastoor tijdens de eucharistieviering.
Bij een uitvaartdienst verlenen oudere acolieten assistentie.

Livestream
De vieringen in het weekend en bij feestdagen in de Vorstenbossche kerk zijn via livestream te volgen
De viering van zondagmorgen 10:00 uur worden uitgezonden via livestream op YouTube.
De uitzendingen beginnen omstreeks 09.45 uur.
Ga naar of open YouTube en zoek naar: Vorstenbosch Parochie DGH.
Dan komt u op het kanaal van de uitzending en kunt u kiezen voor livestream.

De Vieringen achteraf bekijken:
Ook zijn de missen achteraf op deze manier nog te bekijken tot ca. 4 weken na datum van opname.

Uitvaartdienst:
Op verzoek van de nabestaanden kan ook een uitvaartdienst worden uitgezonden via YouTube livestream.